COMPEX TENS/HEAT "Knee" - TENS stimulációval kombinált fájdalomcsillapító pakolás térdre

ÚJ

A Compex TENS/HEAT "Knee" fájdalomcsillapító térdrögzítő egyidőben két terápiát is kínál:

• kényelmes viselése biztos térdtámaszt nyújt mozgás, sportolás, aktív tevékenység közben
  • egyúttal a fájdalomcsillapító idegstimuláció segíti a krónikus fájdalom enyhítését (pl. fájdalommal kísért térd-kopás, ízületi gyulladás esetén)

Az elektromos stimuláció NEM igényel öntapadó elektródákat, az elektródák a térd pakolásba beépítettek

Egyidőben nyújt kompressziót és meleget is, ezáltal nyugtatja és relaxálja az izmokat.

8 különbözó program áll rendelkezésre (benne TENS+meleg és relaxiáció),

2-szintű meleg állítható.

Teljesen kábel-mentes készülék, egyszerűen hordozható.

2 méretben rendelhető (L/XL és S/M méretek).

69 990 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
Részletek

Csomag tartalma:

• 1 db térd rögzítő
  • érintőképernyős stimulációs készülék
  • 50 ml (üres) spray palack

Ellenjavallatok: - használata, alkalmazása ellenjavallt olyan páciensek esetében, akik:

• pacemaker, beépített defibrillátor, vagy egyéb fém implantált (beültetett) elektronikus készülékkel rendelkeznek szervezetükben
  • diagnosztizálatlan - meghatározatlan eredetű fájdalom esetén

A készülék megvásárlása és használata előtt konzultáljon kezelőorvosával.

A készülékre vállalt garanciá: 24 hónap

Adatok