COMPEX TENS / HEAT "Back" - TENS stimulációval kombinált fájdalomcsillapító öv hátra / derékra

ÚJ

A COMPEX TENS/HEAT BACK fájdalomcsillapító készülék (stimulációs öv, hát/derék pakolás) kényelmesen megtámasztja a hátat/derekat, biztos támaszt nyújt a deréknak miközben fájdalomcsillapító kezeléseket is végezhet vele egy időben, amikor csak akarja.

Fájdalomcsillapítás: TENS stimulációval és hőterápiával egyaránt.

A termék segíthet Önnek dereka / alsó háta fájdalommal érintett területének kezelésére, a fájdalom csillapítására.

A stimulációs eszköz érintőfelülete segítségével ki tudja választani a stimuláció intenzitását, a megfelelő kezelési programot és a stimuláció során alkalmazott hőhatás szintjét

A kezelésekhez semmiféle öntapadó elektróda nem szükséges, a stimulációhoz szükséges elektródák az övbe integráltak.

Anatómiailag kiképzett és legjobban illeszkedő felhelyezés.

Az izomzat relaxációjához kompressziót, elektromos stimulációt és meleget biztosít.

8 különféle kezelési program áll rendelkezésre (benne TENS + meleg és relaxáció)

2-szintű hőhatás állítható

Kábelmentes, egyszerűen hordozható

Két méretben rendelhető

69 990 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
Mérettáblázat
Részletek

• Szett tartalma:

• Derék/hát öv
    • Érintőképernyős stimulációs eszköz
    • 50 ml (üres) spray palack

Kontraindikációk - ellenjavallatok:

• használata ellenjavallt olyan páciensek esetében, akik pacemakerrel, beültetett defibrillátorral, vagy valamilyen fém implantált (beültetett) elektronikus készülékkel rendelkeznek szervezetükben.
    • ellenjavallt a használat diagnosztizálatlan, nem behatárolható eredetű fájdalom esetén

A készülék megvásárlása és használata előtt konzultáljon kezelőorvosával.

Készülékre vállalt garancia: 24 hónap

Adatok
Cikkszám
INTL-CX182BW01